Studiju programmas Viesnīcu servisa vadība studiju kursi.

Viesu apkalpošana
VS

Kursa mērķis  ir dot priekšstatu par viesu apkalpošanas standartiem tūrisma un viesmīlības  pakalpojumu uzņēmumos atbilstoši viesu vēlmēm un pasūtījumiem. Izprast kvalitātes standartu pamatprincipus,veikt uzskaites un atskaites dokumentāciju.

 

Rezultāti

Kursa apguves laikā studenti apgūs un pratīs:

·         Izprast viesmīlības nozares ēdināšanas pakalpojumu sniedzēju veidus ;

·         Organizēt viesu apkalpošanu atbilstoši viesu apkalpošanas standartiem;

·         Izprast apkalpošanuietekmējošosfaktorus,starpkultūruatšķirības unkonfidencialitāti;

·         Sagatavot ēdināšanas pakalpojuma telpas atbilstoši standartiem un sanitārajām normam;

·         Zināt  galda klāšanas pamatprincipus un galda piederumu un trauku pielietojumu;

·          Sastādīt ēdienkartes pēc to izveides principiem;

·         Organizētun spēt apkalpot konferences, banketus un kafijas pauzes viesmīlības nozares mitnēs;

·          Sagatavot uzņēmuma uzskaites un atskaites dokumentāciju atbilstoši noteiktajam prasībām.


Tūrisma biznesa pamati
VS

Tūrisma biznesa pamati iekļauj:

Ievadu tūrismā un tūrisma definīcijas;

Tūrisma vēsturi;

Tūrisma veicinošos vai bremzējošos faktorus;

Tūrisma galamērķus un to attīstību;

Pasažieru transporta attīstību un veidus;

Tūrisma ekonomiku;

Tūrisma normatīvo bāzi. u.c.

TŪRISTMA UN VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMA DARBĪBAS PAMATPRINCIPI
VS

Izprast tūrisma un viesmīlības nozares attīstību, iepazīt tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darba organizācijas pamatprincipus, raksturot dienestus un to darba procesus, iepazīties ar  klasifikācijas sistēmām, kvalitātes vērtēšanu un uzturēšanu.


Viesu uzņemšanas dienesta darba organizācija
VS

Viesu uzņemšanas dienesta darba organizācija

Kursa mērķis ir sniegt studentiem teorētiskās un praktiskās zināšanas, prasmes par viesnīcu uzņemšanas dienesta darbības pamatprincipiem. Veicināt zināšanu un prasmju apguvi, kas nodrošina profesionālās kvalifikācijas ieguvi un sekmē konkurētspēju mainīgos sociālekonomiskajos apstākļos.


Uzdevumi:

·       Iepazīties ar viesa cikla darbībām un apgūt to pielietošanu praksē,

·       apgūt rezervēšanas specifiku, viesu uzņemšanas darba plānošanu un attīstīšanu,

·       uzņemšanas dienesta sadarbību ar pārējiem viesnīcas dienestiem,

·       analizēt konkrētas situācijas, kādās varētu nonākt viesu uzņemšanas dienesta darbinieki darba procesā un mācēt pieņemt optimālus lēmumus.

 


Kursa apguves laikā studenti apgūs un pratīs demonstrēt:

·       Zināšanas un izpratni par viesu uzņemšanas dienestu lomu viesnīcu pakalpojumu sniegšanas procesā.

·        Spēju izprast un iekļauties  viesu uzņemšanas dienestu darba procesā kvalitatīva viesnīcas pakalpojuma sniegšanā.

·        Izpratni par viesu uzņemšanas dienestu uzbūvi, organizatorisko struktūru.

·       Izpratni viesu uzņemšanas dienesta funkcijās un pienākuos viesu uzņemšanas procesā, kā arī prasmi pielietot teorētiskās zināšanas praksē.

·       Prasmi iekļauties viesnīcas uzņemšanas dienesta darbā un tā saistītajos dienestos.

·       Prasmi veikt viesa reģistrācijas un izrakstīšanās darbu un pamatfunkcijas.

·       Prasmi sadarboties ar citiem viesnīcas dienestiem, veikt informācijas apmaiņas procesu.


Viesnīcas saimniecisko dienestu darba organizācija
VS

Kursa mērķis veidot izpratni par saimniecisko dienestu darba organizāciju, kas ietekmē viesu apkalpošanas kvalitāti. Apgūt galvenās likumsakarības, kas ietekmē viesu apkalpošanas nozares darbu.


Uzdevumi:

Izprast saimnieciska dienesta funkcijas, darbinieku pienākumus un sadarbību ar pārējiem viesnīcas dienestiem;

Izprast piemērotāko un efektīvāko pielietojamo darba uzkopšanas secību viesu izmitināšanas mītnēs;

Novērtēt pielietojamos tīrīšanas līdzekļus un uzkopšanas inventāru;

Izprast pamatdarbības gultu klāšanas standartos, un veļas aprūpes ciklos;

Izpildīt visus uzdotos patstāvīgos darbus.